oliviawerner.blogg.se

2013-03-10
17:04:27

Sköna söndag
Hej

Inte uppdaterat på länge jag vet, osvosv.
Är hypersocial på twitter så följ mig där: loveukidrahul
 
Tyckte ni att rätt låt van mello igår ?
Röstade på Yohio, men har ingenting emot Robin egentligen, hans låt var bra !
 
Testa en rolig grej på Gullan i förrgår, nämnligen att rida henne med nästan helt långa tyglar !
Det gick jätebra att skritta o sedan trava en stund, men efter ett avbrott o sen på igångsättningen så gick det inte längre :p
Rida med långa tyglar är något som alla borde göra !
Det är jättebra träning för hästen, få ner mulen så sträcker dem ut hela ryggen och hästarna blir avslappnade.
På min gamla sköthäst så skulle jag lätt kunnat galopperat med långa tyglar också, men testade bara i trav :)
 
Har feber o ont i halsen btw :/
C yaa
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: