oliviawerner.blogg.se

2013-02-28
14:48:23

En rolig grej
Hej

Det blev ingen uppdatering igår eftersom det var konfermation efter skolan och sedan så gick jag direkt till Adde och hjälpte henne med matten och kom hem sent, så han inte blogga.
Men just nu så har jag faktiskt lektion, men jag hittade en rolig fakta grej som jag vill dela med mig av ;)
 
Jo, vulkanområdet Mount Waialeale på Hawaii anses som världens blötaste plats.
Det regnar ca 350 dagar per år !
Jag som tycker att det regnar mycket i Sverige, hahah :p
Men kollade på lite bilder och det är väldigt vackert där ! Fast skulle aldrig vilja bo där !
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Mikxki

Vilka underbara bilder :) Sjukt att det regnar så mycket där :P

Svar: Regn är inte direkt det första man tänker på när man hör Hawaii :p
oliviawerner.blogg.se

2013-03-08 @ 22:25:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: