oliviawerner.blogg.se

2013-02-19
21:55:32

Shopping Alweys Make You Smile
Hej

Ååh, är så nöjd med mina köp idag ! Eller det var mormor som köpte det till mig i födelsedagspresent, istället för att chansa så fick jag välja ;)
 
Blev riktigt imponerad av Gina Tricot idag ! Dem hade hur mycket snyggt som helst ! Ville verkligen ha allt !
Kände mig som ett barn på julafton och kläderna var inte änns mina ^^
 
Bilder på vad jag köpte:
 
 
Ninni Hood - Gina Tricot

Jag har denna fast i en riktigtb söt och klar rosa.
 
Laila Triangle Scarf - Gina Tricot
Blommorna ser mycket mer rosa ut i verkligheten, men tyckte den var jättesöt !
 
 
Mjuka sockar - Cubus
 
Skulle egentligen beskurit bilden så man bara såg sockan, men jag orkar inte x)
Dem är riktigt självlysande och super mjuka !
 
jag köpte också en skjorta på Gina som är ljusrosa/aprikos och går er till lite övanför knäna där bak, super snygg med uppkavlade armar och tsm med svarta jeans !
 
 
Funderar faktiskt på att skaffa en modeblogg.. Men fortfarande ha kvar denna.
Skulle det vara något..? 
Om jag hade tid, har nästan inte tid med denna :p
 
Godnight mah lovers och glöm inte arr följa mig på twitter: loveukidrahul
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: