oliviawerner.blogg.se

2013-02-23
09:17:00

Skola i morgon..
Hello Sundshines

Klockan är kvart över elva bara, men jag har redan dagens aktivitet avklarad ! 
Mamma är i stallet eftersom jag har ridit hela veckan, så nu ska jag bara slappa o njuta av sista dagen innan skolan börjar igen, helt okej.
 
På denna helgen  så tjänade jag samanlagt 213 kr :D Och då fick jag inte sålt alla tidningar idag häller.
Så jag tjänar ca: 850kr i månaden, vilken inte är helt fel ;)
 
Just nu så är mitt mål att köpa en vit Iphone 4 på elgiganten för 3990kr, sen så vill jag köpa en schabrak till Gullis som passar jättebra till mina nya benlindor som är marinblå med glitter i :D
Världens finaste kommer hon bli !
 
Sen så vill jag ha lite nya och trändiga vårkläder o så också, men det andra är viktigare :)
 
Jag hade släktkalas igår eftersom jag fyller 15 i morgon o då fick jag två halsbandm lite pengar och så hade min farbror bränt ner Twiligt Saga Breaking Dawn Part 2 till mig :D yeey !
 
Men nu ska jag ut till mina bebisar så dem får skutta runt i "vårsolen", 
Byee
 
 
Ögongodis *.*
 
 
Hello Handsome
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: