oliviawerner.blogg.se

2013-02-22
20:50:25

Sista lovdagen
Hej

Ville bara säga att det SUGER att det är sista lovdagen idag :(
Jag har haft så fullt upp detta lovet, så skulle behöva en vecka till o vila ut ;)
 
Men något som kommer göra veckan roligare är ju att jag fyller 15 på måndag :D
Yeey, hatar dock att fylla år i skolan, har fyllt år på sportlovet i flera år, sen 5:an typ hahaha. Lyx ;)
 
Var i stallet idag, red en övertaggad häst, gick inte bra, var så himla missnöjd att jag bara vill lägga mig på marken o gråta hahah.. 
Men man lär sig, jag känner henne inte helt än, men det går långsamt framåt :)
 
I morgon så ska min duktiga kompis låna Gullan på en hopplektion eftersom Gullan var hennes favorithäst och eftersom jag är så himla snäll så är det självklart att hon får rida Gullis ibland :D
Men innan det så ska jag spurta ut och sälja GT och sedan släktkalas så jag får fixa några tidsinställda inlägg.
 
Godnatt,
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: