oliviawerner.blogg.se

2013-03-03
20:18:03

iPhone 4
Hej

Jag vet att jag inte har bloggat på länge, men vill inte ha det som ett måste liksom :)
Red Viktor på stallvärdinneridningen i lördags, en envis o busig D-ponny arab/welsh.
Lillen är såå söt hahah !
Såfört han tycker att något är jobbigt så stannar han o bockar :')
Jag satt där o kämpade, var lika svett som hästen i slutet hahah !
Annars så gick det väldigt bra faktiskt, mycket tempoväxlingar på storamittvolten.
Bra övning för den ponnyn..
 
Idag så har jag varit på torp och köpt en vit iPhone 4 och beställt ett svart-vitt iPhoneskal med Justin på :)
I morgon är det skola igen o jag är jättetrött så jag ska äta en macka o sedan gå o lägga mig.
 
Vart sååå himla arg o ledsen i fredags o lördags när jag läste om Justins födelsedag..
FYFAN på paparazzisarna alltså !
Dem hade skadat Jaden Smith o fansen, sagt massa provocerande o elaka saker till Justin och hans småsyskon och krashat Justins bil..
Seriöst, hur kan dem !?
Heartless people..
 
 
Justin twittrade: Worst birthday
Hans pappa Jeremy twittrade: Pretty sad when people won't even let u enjoy ur birthday.
Alfredo Flores (Justins kompis och musikvideo regissör) twittrade: I mean... I have no words. Paparazzi is disgusting. Won't even let a 19 year old enjoy his birthday. Hurting fans ? Make no sense. #ashame.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: