oliviawerner.blogg.se

2013-02-25
20:21:37

15 år
Hej

Fyller 15 år idag, yeeey :D
Och i Mars, när jag har fått min månadspeng så har jag råd att köpa kin iphone också !
Känns alltid så bra att samla ihop till sånna viktiga o dyra saker själv :)
Samlar också till ett marinblott schabrak med strasstenar på som blir skitsnyggt till mina blåglittriga benlindor till hästen :)
 
Var btw i stallet o red lite idag, hon var hyfsat lugn iallafall :D
På lördag är det stallvärdinneridning och ska ha Viktor då, det ska bli superkul att rida en envis, bockande och busig liten ponny igen ! Väldigt länge sen hahah :)
 
Ska sova snart, är sjukt trött.. ZzzZzz..
Någon konstigt är att varje morgon när jag vaknar så har jag sjukt ont i mina nyckelben ;o
Igår så var jag tvungen att gå o lägga mig lite igen, för jag hade så ont..
Tror det är för att min kudde är för smal så jag ligger på dem eller nått :p
 
Lite text om allt och ingenting, byebye hörs i morgon :D
 
OBS - Justins livvakt Kenny Hamilton är i stockholm och äter semlor just nu :D
Hihih ^^
 
'
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: