oliviawerner.blogg.se

2013-02-20
08:40:36

Leaving to mah Princess <3
Godmorgon

Har precis gjort i ordning mig för stallet och gjort min dagliga morgontweet, nu inväntas bara klockan :)
Tror jag ska släpa fram två bommar och en kavaletti och "hoppa studs" över. Det är bra träning för hennes rygg + hon får tänka eftersom det kommer vara olika höjder o så.
Hon har inte ont i ryggen, men hon är ganska svag i ryggen och bakdeleln så man måste göra något som man tränar den på i varje ridpass. 
Skänkelvikningar och hoppa studs är toppen för henne !
 
Vi har också börjar med halmpellets, awsome ! Underlätter SÅ HIMLA mycket, hon har varit förjävlig att mocka för hahah. 
Hon strödde ut hö överallt och gjorde en fin liten kudde av bajs, kiss, hö och torv..
Men halmpelletsen LEVERAR hahah :p
Från 45min mockning till 10 minuter MAX.
 
Sen idag så händer det en rolig sak i kväll :D
OCH jag blir 15v om 5 dagar ! :D Yeeey !
 
Men måste sticka nu, c ya
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: