oliviawerner.blogg.se

2013-02-20
14:12:39

Stolt hästägare
Hej

Ååh ridpasset idag gick så grymt bra och jag är så stolt som äger denna fantastiska hästen !
Hon var så fin och böjbar, gjorde allt som ja gsa, gick i form jättefort och galoppen var den lugnaste jag någonsin ridit henne med !
Hon är en väldgt het häst som väldigt lätt blir stressad, så efter galoppen så kan man bara jobbai skritt för hon springer iväg annars typ.
Men idag så kunde jag trava lugnt o fint efter, det har aldrig hänt förut !
Tror bara ryttare kan förstå eller känna igen den känslan, den är så fantastisk !
 
Och ridpasset avsliutades men en skrittur ut i solen som jag knapt har sett sedan Thailand, hahah..
Hon har blivit väldigt fäst vid mig nu de senaste dagarna när bara jag har tagit hand om henne och ridit henne. 
Hon går efter mig, kollar efter mig, gnäggar när jag kommer och lyssnar toppen bra !
Jag satt seriöst och skrattade och log som en idiot när jag red eftersom jag var så himla stolt !
 
Men nu måste jag fixa lite saker, kommer inget mer inlägg om idag om jag inte fixar ett tidsinställt.. Få se hur det blir :p
 
 
Guldstjärn <3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: